Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

ECT

Då var det bestämt, det blir ect behandling nu..
Trolig start på måndag.
Blandade känslor.. eg vet jag inte varför jag känner mig rädd för det, det fungerade ju jättebra sist, jag vet att det faktiskt är en av dom skonsamaste behandlingarna mot depression hur märkligt det än låter. Men jag  är så galet rädd för att sövas! Lite rädd för minnesförlust fast det är rätt liten risk, iaf för långa minnesluckor, ofast får man korta luckor av närminnet som i dom flesta fall är övergående.
Mest är jag nog väldigt lessen för att jag är så pass dålig och svårbehandlad den här gången...
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: