Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

ECT

Jaha.. då är en frågan från läkare och personal om det kanske är dax att funder på om ECT kanske är nåt att ta till nu när det gått så lång tid och att jag blivit så pass mycket sämre igen... Bara det, att jag är så dålig att man börja prata om det, gör mig otroligt lessen
 
Jag fick ju det för snart 5 år sen och det var nog det som gjorde att jag faktiskt finns kvar i livet...
Men, jag är galet rädd för att bli nersövd, även om det gick bra och jag inte fick några direkta minnesluckor så är jag ändå rädd för det..
 
 
Så, pest eller kolera? 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: