Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

Min bipoläradepression

I min värld är himlen sällan blå
I min värld behöver jag hjälp att stå
I min värld  känns döden väldigt nära
I min värld behöver jag mina nära och kära
 
Men när vännerna en efter en försvinner
blir det ensamheten som vinner
 
Hur länge ska jag fortsätta orka
när ingen finns här och mina tårar kan torka
 
Att leva med mörker och hjärnspöken som pockar
gör att döden mer och mer lockar
 
Snälla du
hjälp mig att glömma mina tankar för en stund
om så bara för en kort sekund
 
Jag önskar du hade modet att komma förbi
vad är det som gör att du låter bli?
Om du vågar komma hit
så hjälper du mig en liten bit
Om du bara kommer hit och finns
så kanske jag glädjen i livet minns
 
Men livet är nog inte till för alla
för hur jag än kämpar fortsätter jag falla
 
Jag faller och faller, tar det aldrig slut
jag kan inte ens längre fatta ett beslut
 
Ska leva eller dö
vem står först på kö
 
Jag kanske kan, jag kanske vill
men jag orkar inte länge till
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: