Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

Om ändå...

Om det ändå funkade med,
kom igen nu Helén, skärp dig, ryck upp dig nu, försök att se positivt, alla har dagar som är jobbiga, försök ännu mera...
Jag säger det till mig själv fast jag eg vet att det inte fungerar, fast det är ord och fraser som känns som ett hån. Det kanske är dumt, det är kanske är att fortsätta slå på mig själv, men jag har slut på ork, hopp och vilja. Mina verktyg fungerar inte. 
Bakslag efter bakslag efter bakslag efter bakslag... 
Just nu går den lilla lilla ork och förnuft jag har till att försöka hålla mig kvar här på jorden.
Jag vet inte om jag orkar leva, jag vet inte om jag vill leva, jag vet ingenting...
 
Jag vet inte
jag orkar inte
jag vill inte
jag kan inte
 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: