Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

Han är tillbaka

Patienten, som sparkade på mig och sen hotade att sparka ner mig, är tillbaka på avdelningen.
Allt spelas upp i mitt huvud igen, och rädslan/paniken och ilskan kommer tillbaka... 
Personalen säger att dom har pratat med honom (efter att jag fått en ångestattack ) om att hur jan betedde sig sist är oacceptabelt, han måste hålla sig lugn, inte skrika och gapa svordomar och hot. Han hade lovat att det inte skulle hända... mm tänkte jag, lova när man maniskt/psykotisk, ja jo tjena, det tror man ju på... gissa vem som var ute i korridoren och gapade 10 min senare?

Jag är så arg, lessen och rädd... fan att han kan nästla sig in i mig, jag som trodde jag äntligen började stabilisera mig...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: