Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

Sömnen!

Efter, äntligen, ett par nätter med välbehövlig, lite mer sammanhängande sömn på iaf 6 tim, trodde jag att det började vända..
Men, i natt återigen bara ett par tim sammanhängande.. sen en, timme här en timme där... 
Rädslan att dippa mer än vad jag redan gjort är stor, rädslan att behöva läggas in igen och rädslan att ångesten tar över och att jag tappar kontrollen över destruktiva impulser..

Som jag faktiskt ser nu när jag skriver, så har mina katastroftankar blivit starka igen och att mitt ständigt tränande på att INTE titta på klockan på natten när jag vaknar, blivit starkare igen. 
Behöver träna hårt på mina tankar märker jag...
Behöver ta mer sömnmedicin, fast jag inte vill, så jag får den välbehövliga vilan av hjärnan...
Behöver bita mig i armen så jag inte skurar golvet kl 23.30, blandtillstånd är galet jobbigt och nåt som måste hållas i schack!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: