Hellwill - mitt kanske? lite annorlunda liv...

En blogg om mitt kanske? lite annorlunda liv. Ett liv med 3 olika reumatiska diagnoser, utmattningssyndrom, GAD, bipolär2, fobisk och och osjälvständig personlighetsstörning... Vad rör sig eg i huvudet på en "sån"

Nära nu..

Känns dessvärre som inläggning inte är långt bort... sååå trött, trött på att trampa vatten och hålla näsan ovanför ytan..
Väntar på att läkaren ska ringa och prata om hur jag mår och hur vi ska gå vidare..
Jag vill ju helst inte läggas in... men det är vår backup plan.
Idag är jag trött på ett annat sätt, helt utpumpad. Var hos en psykolog som jag fick träffa gratis via en nära person, vi (lr mest jag)pratade i 2 timmar! Plus att jag åkte komunalt in till stan! Ni är många som vet hur det är en stor sak det är. Såå trött att jag inte känner nånting alls...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: